Klubmodul henter siden
Ungdom 13-25 år | 2
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Badminton ungdom 13– 25 år

Træningen har dels fokus på kondition, styrke, balance og dels på de badmintontekniske elementer, herunder slagtræning og tekniske øvelser. Der er plads til spillere, som er ambitiøse og til spillere, som kommer for det sociale og hyggen. Er du i tvivl, så tag en snak med træneren.

Vi bestræber os på at tilmelde spillere til stævner i løbet af sæsonen. Det er trænerne, der afgør, om spilleren er klar til at komme ud til stævner både teknisk, fysisk og mentalt, da det skal være en god oplevelse at komme til stævner.

Træningsinfo:

Trænerteamet i sæson 2023/24:

Lene Ploug Petersen, som ansvarlig træner

Dorte Fabricius, som administrativ hjælper

Træningssted: Torebyhallen. Opstart i uge 33 dvs. torsdag d. 17. august 2023 - 25. april 2024

Træningstid er om torsdagen kl. 18:45-20:15

Kontingent for en hel sæson 675 kr.

Der må påregnes ekstraudgifter til stævnedeltagelse. TSG betaler for det 1. stævne, spilleren deltager i. Der vil altid være en af trænerne med ud til stævne sammen med spillerne.

Vi vil igen i år alt afhængig af spillersammensætningen tilmelde hold til holdturnering, så spillere, der har ønske om nye udfordringer og mere badminton, kan få indfriet disse ønsker. Det er trænerne sammen med spillerne, der afgør, hvem der er klar til dette. Der vil altid være en af trænerne med ude med hold til turneringskampe.

Vi kender endnu ikke turneringsplanen, men den bliver lagt frem, så snart vi kender den, formentlig midt september.

Vi afslutter sæsonen med TSG klubmesterskab, hvor vi spiller kampe og hygger hele dagen.

Dato meldes ud, så snart den er på plads.

Startdato
17.08.2023