Ungdom 8-12
Ungdom 8-12 år | 1
Vejledning
1. Er det første gang du tilmelder dig? Så skal du oprette en profil her
2. Ellers skal du logge ind for at tilmelde dig.

Badminton ungdom 8 – 12 år Holdbeskrivelse til hjemmesiden:

På holdet er der plads til spillere, der gerne vil være seriøse og der er plads til spillere, som prioriterer det sociale og hyggelige: med andre ord, så er der plads til alle.

Der kan være mulighed for, trænerne vurderer, at spilleren skal rykke på det andet hold (alt afhængig af ambitioner) - Træneren tager en snak med spiller og evt. forældre, hvis det kommer på tale.

Vi bestræber os på at tilmelde spillere til stævner i løbet af sæsonen. Det er trænerne, der afgør, om spilleren er klar til at komme ud til stævner både teknisk, fysisk og mentalt, da det skal være en god oplevelse at komme til stævner.

Info om træning:

Trænerteamet sæson 23/24 består af:

Lene Ploug Petersen, som ansvarlig træner og Hjælpetræner Silas Ploug Petersen.

Dorte Fabricius, Administrativ hjælper

Træningssted i Torebyhallen på torsdage kl. 17:30 -18:45

Opstart i uge 33 dvs. torsdag d. 17. august 2023 til 25. april 2024

Kontingent for en hel sæson 550,00 kr.

Der må påregnes ekstraudgifter til stævnedeltagelse, TSG betaler for det 1. stævne spilleren deltager i, herefter er der egenbetaling. Der vil altid være en af trænerne med ud til stævne sammen med spillerne.

Er der spillere nok, der er klar til holdturnering, så tilmelder vi et hold.

Vi afslutter sæsonen med TSG klubmesterskab, hvor vi spiller kampe og hygger hele dagen.

Dato meldes ud, så snart den er klar.

Startdato
17.08.2023